joi, 21 octombrie 2010

Banksy-Wall and Piece "Arta la zid"




Hei! M`am gandit sa scriu despre aceasta minunata carte din punctul meu de vedere.E geniala.Nu e mult de citit,m`ai mult sunt poze.Oricum...e o carte despre stencil`surile lui Banksy.Gen sunt peste tot:)) adica pe la noi nu...insa e foarte marfa.O sa scriu ceva din carte...Poate o sa va placa si cine stie.. o s`o cumparati:>.
Eu m`am uitat prima data intr`o librarie..am rasfoit niste pagini si m`a gandeam s`o cumpar,insa mi`a imprumutat`o Bubu(friend).
Uitati acum ceva de prin ea:

"Voi spune ce gandesc,deci nu`mi va lua foarte mult.
In ciuda a ceea ce se spune,graffiti nu este cea mai neinsemnata forma de arta.Chiar daca va trebui sa te furisezi in toiul noptii si sa`ti minti mama,este de fapt una dintre cele mai oneste forme de arta de care dispunem.Nu este elitism sau sarlatanie,apare expusa pe cei mai buni pereti pe care ii poate oferi un oras si nimeni nu este indepartat de pretul vreunui bilet de intrare.
Peretele a fost intotdeauna cel mai bun loc de expunere a lucrarilor.
Cei ce conduc orasele in care traim nu inteleg graffitiul deoarece cred ca nimic nu are dreptul sa existe atata timp cat nu aduce profit,idee care le face opiniile lipsite de caloare..
Ei spun ca graffitiul sperie oamenii si simbolizeaza declinul societatii,dar el este periculos doar in mintea a trei categorii de oameni :POLITICIENII,DIRECTORII DE PUBLICITATE SI CEI CARE SCRIU DESPRE GRAFFITI..
Oamenii care desfigureaza cu adevarat cartierele noastre sunt companiile care desfasoara bannere imense peste cladiri si autbuze,facandu`ne sa ne simtim neadecvati societatii daca nu le cumparam produsele.
....................................................................................
Unii oameni s`au facut politisti pentru ca vor sa faca lumea in care traiesc mai buna.Unii oameni au devenit vandali pentru ca vor ca lumea in care traiesc sa arate mai bine."Banksy
Genius.Buy it.
P.S.:Tipu` asta spune si face totul din suflet.Asa ar trebui sa facem toti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu