miercuri, 9 februarie 2011

Plictiseala

Ce sa mai zic.E cam plictiseala acum..ma rog.Plus de asta si blogul meu e plictisitor:))pff ,combinatia perfecta.Azi am adormi la engleza,am plecat mai devreme,am iesit pe afara cu Oti si prietenul meu<3.A fost ok in parc,catelusa fugea, eu +el pe banca..plus vremea care a fost nemaipomenita[poate nu e chiar cuvantul potrivit,dar a fost super dragut,relativ cald pentru februarie].
Ascult melelodia "down on my knees " de la Ayo.Mi se facuse "pofta " azi de ea, asa ca i'am dat drumul.Ma linisteste asa.Imi aduce aminte de plajaa,soare si relaxaree totalaa,privitul valurilor si statul degeaabaa,muzica in casti,perfect.Eventual si persoana iubita langa tine pe prosop sau sezlong,chiar ca ar depasi gradul de perfectiune normala.
Piesa[audiere placuta]-->Ayo -Down on my knees



In rest ,bucurati`va de momentele dragute si de lucrurile minuscule.Va vor face viata mai frumoasa<3
Pace!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu