vineri, 18 februarie 2011

O poezie speciala..




Ii multumesc prietenului meu pentru sentimentele pe care si le`a pus in aceasta poezie.Sper sa va placa la fel de mult cum imi place si mie.Inca o data iti multumesc, iubitul meu si nu uita ca te iubesc pentru tot ceea ce faci pentru mine.
P.S.: Este cea mai frumoasa poezie pe care mi`a scris`o cineva vreodata si chiar daca tu crezi ca mie nu`mi place pe cat te asteptai, te inseli.Nu pot descrie in cuvinte ce sentimente imi trezesc aceasta poezie.Te Iubesc.


Pentru Cici

Eu îi declar iubirea mea eternă ce neîncetat va continua să fie,
Plăpândă, slabă şi umilă,
O dragoste adevărată într-o lume instabilă;
Adânc privesc în ochii ei de diamant,
Să văd ce a lăsat în urma lui,
Un sentiment bătut cu’n cui,
În inima-i moale şi fină,
Mi se face pielea de găină,
Când văd că totul e pe dos,
Când văd răul cel hidos,
O îmvrăjbeşte asupra mea,
Lăsându-mi rece inima;
Lupt cu el, …si-arată colţii,
Mă-nconjoară-n jur toţi morţii
Îi privesc înfiorat,
Cu o teamă de pacat,
În genunchi lupt pân’ la moarte,
Până o să cad în coate,
Şi picioare nespălate să mă calce cu putere,
Nici atunci nu simt durere,
Căci am pentru ce să lupt,
Speranţa n-o să mi-o uit,
N-o să uit nimic, nici când,
O să fiu tot în pământ,
Voi iubi la nesfârşit,
Căci ştiu pentru ce-am trăit;
Pentru Cici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu