miercuri, 16 februarie 2011

De la Cici pentru Luci.


Încep prin a-ţi spune că iţi mulţumesc. Îţi mulţumesc pentru felul tău de a fi, de a te purta cu mine. Îţi mulţumesc că întotdeauna ţi-a păsat, că ai pus suflet în tot ceea ce ai făcut pentru mine. Îţi mulţumesc pentru clipele frumoase petrecute împreună, pentru sinceritatea, înţelegerea si dragostea pe care mi le-ai oferit. Îţi multumesc că pentru mine ai lăsat orice alt lucru, iţi multumesc pentru serile când te-ai intors la mine, pentru cuvintele dulci pe care mi le şopteşti, pentru că eşti alături de mine când am nevoie. Îţi mulţumesc că mă iubeşti. Îţi mulţumesc ce te-ai deschis faţă de mine şi simt că alături de tine viaţa este mai uşuară.
Îţi mulţumesc pentru serile petrecute la telefon, pentru sărutarile si atingerile pe care mi le-ai dăruit, pentru ajutorul pe care mi-l oferi, îţi mulţumesc că ai apărut în viaţa mea, pentru lacrimile vărsate împreună.
Realizez, încet, încet, că eşti ceea ce mi-am dorit, că eşti altfel faţă de “xeroxurile” din ziua de azi. Îmi cer scuze dacă ţi-am greşit, pentru cuvintele “aruncate” aiurea. Îţi mai mulţumesc şi pentru fsptul că ai stat după mine, că nu ţi-ai pierdut speranţa şi că datorită ţie am construit legătura pe care o avem. Oricât aş scrie nu este îndeajuns pentru a-ţi mărturisi tot ceea ce simt. Vreau să nu uiti ca indiferent de ceea ce o să se întâmple, eu o să te iubesc şi o să rămâi în locul rezervat din inima mea.
Uneori cuvintele nu sunt destul pentru a-ţi arăta că te iubesc, că de la început nu am putut să te las. Iartă-mă dacă uneori par indiferentă şi poate nu fac ceea ce ţi-ai dorit, însă mie-mi pasă şi sper ca ceea ce avem noi să nu se piardă niciodată şi sper să rămân în inima ta indiferent dacă drumurile noastre se vor despărţi.
Mulţi ne văd doar ca pe doi copii care au o simplă “joacă” de-a oamenii adulţi, însă ei nu văd ceea ce am realizat noi într-un timp foarte scurt. Mulţumesc încă o dată pentru tot şi de la mine o să primeşti iubirea de care ai nevoie, sinceritatea şi încrederea.

Un specimen rar şi o ciudată specială.

Te iubesc,
a ta Cici.
<3

Două cuvinte aparent simple, dar importante:
Te iubesc!

RimeZic - Iubire Neconditzionata


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu