sâmbătă, 18 decembrie 2010

Vine Craciunul..


Hehe, si iar vine Craciunul.Am vazut peste tot poze,posturi pe hi5,facebook,blogspot si pe langa asta am vazut si certuri ca cine a copiat pe cine.Sa fim seriosi.Vine Craciunul,nu? Toata lumea are voie sa puna poze si ce mai pun ei acolo...Certuri degeaba..In loc sa fim bucurosi ca avem spiritul Craciunul acolo un pic si prin poze ,ei se cearta.Ehh...
Oricum,viata e frumoasa.Sper doar ca de Craciun sa devenim cu toti un pic mai buni, sa nu mai luam in seama tot si sa ne bucuram de viata.
In plus, ce conteaza daca porti ura pe cineva?Nu te ajuta la nimic..Ar fi dragut daca am uita sau mai bine zis daca am ierta greselile altora fata de noi..Si Craciunul e totodata un prilej de ati cere iertare de la cineva caruia i`ai facut rau sau fata de care ai gresit..
Cadoul de Craciun ? Pai sincer, eu mi`as dori doar intelegere si iubire din partea celor dragi si a tuturor...Ca lucrurile acestea sunt printre cele mai importante..Partea materiala se duce ,insa chestiile sufletesti nu.
In rest, va urez un Craciun Fericit si Un An Nou plin de bucurii[clasic] si sper sa duceti o viata frumoasa cu totii.


P.S.:Afara a nins si acum e zapada.Soo Cutee ^.^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu