miercuri, 1 decembrie 2010

Ce este dependenta?(referitor la fumat,droguri,bautura)


Pai..ca tot vorbeam despre tigari intr`una dintre postarile anterioare,am vrut sa aduc vorba si despre dependenta.
Ce este dependeta?
In opinia mea, DEPENDENTA ESTE DOAR IN CAPUL TAU.Cuvantul "dependenta" a fost transmis de la unul la altul ,implementand in capul celui care incepe o activitate(referitor aici la tigari,droguri,bautura) care poate "provoca dependenta" ca el chiar sufera de acest lucru.Insa este total neadevarat.Pot spune ca dependenta este doar o obisnuinta si cum asa te`ai obisnuit asa te poti si dezobisnui de activitatea pe care tocmai ai inceput`o,care poate fi daunatoare pentru organismul tau.Trebuie doar sa ai vointa.
Consider ca orice om este puternic,indiferent daca nu arata acest lucru.Eu zic ca asa cum v`ati implementat "dependenta" in cap, asa sa va implementati si "vreau sa ma las".
Pff..Va urez succes tuturor care vor sa scape de "dependenta" de tigari si etc.Daca mai iei o tigara din cand in cand, o data la nu stiu cat timp,e ok si nu poti deveni "dependent".Si aia care fumeaza excesiv se pot lasa cu usurinta.Trebuie doar sa vrei! Este doar obisnuinta,nu dependenta!Oricum,fiecare face ce vrea si succes in ceea ce faceti:>.Hehe ^.^
P.S.:Sa stiti nu sunt in nestiinta de cauza cu acest post.Toate postarile pe care le`am scris si le voi scrie vor fi din suflet sau din experianta vietii(de pana acum).Oricum nu stiu daca cineva va tine cont de postarile mele,dar cine stie ^.^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu